NAŠE PENINE IN MIRNA VINA

CVIČEK OD FARE

PENINA OD FARE

ŠENTRUPERŠKA PENINA

ROSE BRUT

BRUT - KAPPELMAN

MODRA FRANKINJA

E-novice

Prijavite se na obveščanje o malicah in enkrat na teden vas bod v Vašem elektronskem predalu čakal tedenski jedilnik.

Življenjepis

Nataša Ribič Štefanec je bila rojena v Ljubljani 29.5.1963. Po končani osnovni šoli je obiskovala srednjo šolo za oblikovanje, kjer je leta 1982 maturirala na oddelku za modno oblikovanje. Nato je študirala slikarstvo na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani in leta 1988 diplomirala v razredu prof. Janeza Bernika. Podiplomski študij slikarstva pri prof. Gustavu Gnamušu je zaključila 1991. leta, v letih 1991-92-93 pa je obiskovala grafično specialko pri prof. Branku Suhyju.
 

Razstave

Misteriji so bili v antiki skupek čarobnih obredov, ki jih je v največji skrivnosti častilo določeno število posvečencev v čast boga ali boginje, na primer Here, Atene, Afrodite, Dioniza. Najslavnejše misterije so obhajali v Elevzini. Sprva so bili Elevzinski misteriji dostopni vsem, nato pa so jih prepovadeali za javnost in so bili namenjeni le izbrancem, ki so kmalu postali nekakšna ločina. Elevzinski misteriji niso častili le Demetre, boginje žetve in nasploh plodnosti zemlje, ampak tudi mitično zgodbo Kore, hčerko te boginje, ki je vsako let preživela šest mesecev v podzemlju in se za drugih šest mesecev vrnila na zemljo in v življenje. V Atiki so slavili tesmoforije v oktobru. Tedaj so častili odhod Kore v podzemlkje. Herodot piše, da so ta praznovanja prevzeli iz egipta. Misterije so praznovale le omožene ženske in prazniki so trajali tri dni. Tako se je počastitev personifikacije plodnosti pridružila čaščenju Kore, ki je vsako leto umrla in znova oživela. V Kori so kmalu videli simbol nesmrtnosti duše, ki jo je mogoče doseči z določenimi obredi, sprevodi in bogoslužjem.

 

Z nizom slik s pariško motiviko, pod skupnim naslovom – APRIL – PARIS 94/95, mlada ljubljanska slikarka, Nataša Ribič, zanimivo in drzno aktualizira idejno odprtost svojih umetnostnih pogledov. Vse bolj uveljavljajoča se slikarka in grafičarka, z velikim znanjem, ki si ga je zavzeto širila tako s podaljševanjem akademskega študija kot s postavljanjem življenske filozofije na poduhovljenosti vzhodnjaških razmišljanj, presega že ves čas s svojimi bollj ali manj monokromnimi slikarskimi deli v svet asociativne abstrakcije. Sodobnim hoenjem prilagojeno motiviko gradi na ustvarjanju iluzije dinamične vesoljne prostrane raznolikosti.
Tokratno bližnje srečanje s Parizom, nekdaj v umetnosti tako odločujočim evropskim kulturnim središčem predstavlja torej iz vidika subjektivnega doživetja že izoblikovane slikarke. Prostrano mesto s slikovito Seno, z znamenitostmi, kot je Eifflov stolp ali bela kupolasta cerkev Sacre-Coeur, slika namreč tako, kot so ga slikali nekdaj številni umetniki zaljubljeni v to mesto ker bolj ali manj prevzeti od tamkajšnega umetniškega dogajanja. Zanimivo pri tem je, da podaja slikarka impresijo življenja velemesta na ustaljen, a hkrati samosvoj način, tako kot to uspeva le dobrim slikarjem, že z lastnim slikarskim rokopisom, v katerem prepričljivo odseva vsaj del umetničinih siceršnjih ustvarjalnih iskanj. Vkoliko je Nataši Ribič uspelo ob vsem, na sicer ambiciozno zastavljenih podobah Pariza, vtisniti tudi sledove njenih morebitnih zaznav raznih v prihodnost usmerjenih umetniških dogajanj, bo pokazal seveda čas. Nikakor ne smemo tudi ob tej priliki pozabiti, kako so nekoč umetniki hodili v Pariz, da bi se seznanili z likovnimi novostmi, a so se običajno vendar raje oplajali z modnostjo kot pa s tveganji razkrivali in prevzemali novosti.
Nataša Ribič vidi Pariz kot sodobno velemesto seveda po svoje, predvsem zelo enovito v sproščenem slikanju osebnega odnosa in občutenja enkratne mestne specifike. Svoja doživetja beleži nekako bežno in skicozno, torej na sodoben način. K vzdušju spremenljivosti podanih prizorov pripomore še posebej vtis zračnosti, ki jo je slikarka dosegla s transparentnostjo barv, ne glede na to, ali je to nekoliko drznejša mešana akvarelna tehnika ali klasična oljna slika. Monokromno, sivo ai modro barvno občuteni pariški slikarski zapisi Nataše Ribič prevzemajo nadih dragocenega risarsko slikarskega spomina s konca 20. stoletja.

Mirko Juteršek
 

Razstave

Pomembnejše samostojne razstave:

1985: K 4, Ljubljana; risbe
1986: Galerija Škuc, Ljubljana; risbe, slike
1987: -Petkova galerija, Ribnica; slike
-Galerija psihiatrične klinike Polje, Ljubljana; risbe
1989: -Centre d'Estudis Recurcos Culturals, Barcelona, Španija; risbe
1990: -Galerija Škulc, Ljubljana; ciklus slik Neimenljivo
1991: -Galerija Krka, Ljubljana ; ciklus slik Demistifikacija angela
1992: -Galerija Media Nox, Maribor; slike, grafike
         -Galerija ŠKUC Ljubljana; ciklus slik Blue Moon
         -Galerija DIF, Ljubljana; slike
         -Ljubljanski grad; ciklus slik Blue Moon
1993: -Galerija KUD France Prešeren, Ljubljana; ciklus slik War and distance – Wall and distance
1994: -Galerija DSLU, Ljubljana; ciklus slik Water
1995: -Likovno razstavišče Domžale; risbe, gvaši
         -Galerija Zala, Ljubljana; ciklus slik in gvašev April – Paris
         -Klub Cankarjevega doma, Ljubljana; risbe

Nagrade in odkupi za pomembnejše likovne zbirke

1992: Odkupna nagrada Mednarodnega slikarskega extempora, Piran
         Odkup grafike za zbirko galerije Albertina, Dunaj
1995: Odkup risb za Stalno zbirko originalnih del na papirju Mestne galerije, Ljubljana
 

Na Decanterju 2018 tokrat najviše doslej!

Več o tem

Na Decanterju 2017 spet uspešno!

Več o tem

Ponovno 5 medalj v Gornji Radgoni!

Več o tem

Penina Kappelman svetovni šampion!

Več o tem

5 medalj v Gornji Radgoni!

Več o tem
Ponedeljek CEST, 24.06.2019
mostClear
17 / 28 °C
Torek CEST, 25.06.2019
prevCloudy
18 / 30 °C
Sreda CEST, 26.06.2019
clear
19 / 33 °C
Četrtek CEST, 27.06.2019
mostClear
18 / 35 °C
Petek CEST, 28.06.2019
clear
17 / 29 °C
Sobota CEST, 29.06.2019
clear
16 / 28 °C

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Spino II d.o.o.